Obavijest o radovima rušenja i orezivanja drveća u parku

full frame background of pile of cut wood twigs t20 moE1Ov Ovim putem Općina Ferdinandovac obavještava sve mještane da od ponedjeljka, 9. ožujka 2020. kreću radovi rušenja dotrajalog drveća i orezivanja suhog granja u parku na Trgu slobode (park oko mjesne crkve u Ferdinandovcu).

Predmetne radove izvodit će „HERMO“ obrt za rad platformom, vl. Željko Horvat, Đurđevac, Ruđera Boškovića 2.

Molimo mještane da se tijekom radova, radi vlastite sigurnosti, ne kreću područjem parka odnosno područjem gdje se vrše radovi.

Obavijest o održavanju dopunske izobrazbe o održivoj uporabi pesticida za poljoprivrednike

Općina Ferdinandovac obavještava sve mještane koji se bave poljoprivredom da će 18. veljače u 17.30 sati u Društvenom domu u Ferdinandovcu biti održana dopunska izobrazba o održivoj uporabi pesticida za poljoprivrednike. Sukladno Zakonu o održivoj uporabi pesticida svi poljoprivrednici moraju redovito obnavljati stečeno znanje dopunskom izobrazbom u roku od pet godina nakon stjecanja osnovne izobrazbe, kako bi mogli koristiti pesticide u okviru obavljanja svojih aktivnosti. Cijena je 200 kuna, a uključuje pet sati predavanja, ispit, iskaznicu i potvrdu o završenom ispitu.

Osposobljavanje provodi „Zagrebinspekt obrazovanje“. Na osposobljavanje treba ponjeti presliku osobne iskaznice, presliku svjedodžbe/diplome o završenoj školi (minimalno osnovna), te presliku potvrde o položenom ispitu iz osnovne izobrazbe ili preslika iskaznice za sigurno rukovanje i primjenu pesticida.

Navedena dokumentacija nije potrebna ukoliko je osnovna izobrazba obavljena kod sadašnjeg vršitelja izobrazbe, tj „Zagrebinspekt obrazovanja“

OBAVIJEST - DOPUNSKA IZOBRAZBA RUKOVANJE SREDSTVIMA ZA ZAŠTITU BILJA (PESTICIDI) (docx)

Provedba programa izobrazno-informativnih aktivnosti o održivom gospodarenju otpadom

Grad Đurđevac i 7 općina – Kloštar Podravski, Podravske Sesvete, Novo Virje, Molve, Virje, Kalinovac i Ferdinandovac osigurali su projektom „Održive misli“, svojim mještanima, upoznavanje sa njihovom ulogom u sustavu gospodarenja otpadom, izgradnju svijesti stanovnika sa navedenog područja o važnosti odgovornog postupanja s otpadom s posebnim naglaskom na sprečavanju nastanka otpada.

Grad Đurđevac uspješno je aplicirao projekt na poziv na dostavu projektnih prijedloga: „Provedba programa izobrazno-informativnih aktivnosti o održivom gospodarenju otpadom“.

Projekt se provodi u razdoblju od 17. travnja 2018. do 17. travnja 2020. godine.

Ukupna vrijednost projekta je 492.494,32 kn od čega bespovratna sredstva iznose 418.620,16 kn.

Projektom je planirana edukacija o pravilnom odvajanju otpada u kućanstvu, načinu kućnog kompostiranja i ponovne uporabe predmeta. Raspisan je postupak javne nabave gdje je odabran obrt APEA obrt za edukaciju, promidžbu i proizvodnju kao izvršitelj projektnih aktivnosti.

Projekt je omogućio da do ciljne skupine stignemo na brojne načine te probudimo njihovu svijest o gospodarenju otpadom putem:

  • Letaka – kojima se informiralo građane o sprečavanju nastanka otpada, odgovornom ponašanju s otpadom, odvojenom sakupljanju, ponovnoj upotrebi predmeta te kompostiranju. Letci su tiskani na recikliranom papiru te su rađeni i u .pdf formatu kako bi bili pogodni za objavu na internetu. Podijeljeno 32.220 komada.

  • Reklama - radijske reklame na temu održivog gospodarenju otpadom. Napravljeno je 8 različitih reklama koje su se emitirale ukupno 620 puta (svaki dan minimalno 1 reklama tokom 17 mjeseci).

  • Vodiča (brošura) – tiskani su vodiči za građane koji su jednostavni za čitanje i razumijevanje te prilagođeni osobama s intelektualnim poteškoćama. Tiskani su na recikliranom papiru te dostupni u .pdf formatu na internetskim stranicama Grada i općina. Sadržaj vodiča obuhvatio je 4 teme o gospodarenju otpadom: pervencija stvaranja otpada, ponovna upotreba otpada, odvajanje i recikliranje, kompostiranje te je podijeljeno 32.220 komada.

  • Plakata – postavljeni su plakati na temu sprečavanja nastanka otpada, odgovornog ponašanje s otpadom, odvojenog sakupljanja otpada, ponovna upotreba predmeta te kompostiranja na području korisnika projekta i suradnika. Plakati su tiskani na recikliranom papiru te objavljeni u .pdf formatu kako bi bili pogodni za objavu na internetskim stranicama. Propisan je broj ukupno postavljenih 240 plakata.

  • Specijaliziranih radijskih emisija na temu gospodarenja otpadom. Za potrebe snimanja emisije angažiran je voditelj s adekvatnim znanjem i stručnim sugovornikom koji razumije tematiku gospodarenja otpadom. Sonja Hlebar predstavila je problematiku otpada, štetnost legalnih i ilegalnih odlagališta, problem sa nekontroliranom fermentacijom otpada, prijenos raznih bolesti putem životinja, putem zraka ili vode, i to putem prezentacija i razgovora. Navela je i pojasnila teme koje se obrađuju kroz projekt te pojasnila važnost svake od njih te njihovu međusobnu povezanost kroz cirkularni pristup gospodarenja resursima - sprječavanje nastanka otpada, odvojeno prikupljanje, kućno kompostiranje, ponovna uporaba.

Snimljene i emitirane su ukupno 2 emisije na temu gospodarenja otpadom.

  • Javnih i edukacijskih tribina na temu gospodarenja otpadom koje su uključivale prezentacije, materijale i stručna osoba za savjetovanje na području gospodarenja otpadom održane su ukupno 4 tribine u trajanju 90 minuta svaka. Obrt APEA pripremio je i razradio teme za javne tribine održanu u prostorijama Gimnazije i Strukovne škole u Đurđevcu, pripremio materijale i prezentacije, angažirao dodatnih dvoje stručnjaka ( Sonja Hlebar – voditeljica ekoloških projekata, Matija Hlebar - sudionik na raznim nacionalnim događanjima u sklopu održivog razvoja)za javnu tribinu. Također tribina je provedena u prostorijama osnovne škole u Virju te u prostorijama Osnovne škole “Ivan Lacković Croata Kalinovac” pod nazivom „Održivo gospodarenje prostorijama“ i „Održivo gospodarenje otpadom, gospodarenje otpadom i kakve to veze ima s nama“ .

  • Predstava – Obrt APEA pripremio je 4 različita scenarija prilagođenih djeci predškolskog uzrasta na području obuhvata projekta te je održana kostimirana predstava na temu održivog gospodarenja otpadom. Izvedene su 24 predstave u vrtićima prilagođene djeci uzrasta od 3-7 godina čime je obuhvaćeno 430 djece.

Obrt APEA organizirala je u 6 vrtića ( DV Košutica, DV Bubamara, DV Maslačak, DV Zrno, DV Pčelica, DV Bregunica )predstave u trajanju od 30 minuta. Tema predstava je bila kako stvarati manje otpada, kako koristiti platnene vrećice, staklenu ambalažu i da se baš sve stvari ne trebaju kupovati jer su nam u suštini nepotrebne pod nazivom predstave „Snjeguljičin rođendan“. Tema druge predstave bila je „Put oko svijeta“ te je koncipirana prikladno za djecu vrtićke dobi . Zatim tema „U šumici malenoj“. Tema ovog ciklusa predstava je bila pravilno odvajanje otpada i recikliranje kroz zabavan i avanturistički scenarij u kojem životinjski svijet želi potaknuti svoje okruženje na pravilno odvajanje i recikliranje otpada te smanjenje količina otpada na odlagalištu.

  • Edukativnih bojanki i slikovnica prilagođenih djeci na temu održivog gospodarenja otpadom. Podijeljeno je 1000 bojanki i slikovnica. Bojanke i slikovnice tiskane su na recikliranom papiru te rađene u pdf formatu da budu pogodne za objavu na web stranicama. APEA obrt organizirao je grafičku pripremu i izradu bojanki koje su prilagođene za djecu vrićke dobi od 6 godina, 500 komada. Zatim pripremu i izradu bojanki ciklus 2 koje su prilagođene za djecu vrićke dobi od 6 godina ( Zelenko , Eko ekipa ) 500 komada, izrađeni na recikliranom papiru i prilagođene za objavu na internet stranicama

  • Natjecanja u osnovnim i srednjim školama na području obuhvata projekta kroz kreativne radionice sa prikupljenim otpadom kojeg će ponovno upotrijebiti.

Obrt APEA je organizirao natjecanja u osnovnim i srednjim školama te je pobjednik na razini škole dobio nagradu (tablet). U svakom od razreda birali su se po dva najbolja uratka koja su se natjecala na razini škole. Natjecanje su organizirana kao kreativna radionica na temu izrade nakita koji se izradio od prikupljenog otpada. U natjecanju su sudjelovali svi učenici osnovnih i srednjih škola, sveukupno 8 škola.

  • Edukacija – Održane su radionice sa ravnateljima, nastavnicima, profesorima u školama i odgajateljima u vrtićima kako bi ih se educiralo i informiralo o sadržajnoj i metodološkoj pripremi radionica koje će se održati u školama te aktivnostima vezanima uz vrtić. Upoznati su sa osnovnim informacijama vezano uz projekt, područje provedbe projekta, sudjelovanjem te aktivnostima koje se provode u projektu. Sadržaj predavanja bio je prilagođen interesima i navikama posebno školske i srednjoškolske djece. Izvršene su ukupno 2 edukacije u trajanju 90 minuta.

Projektom je obuhvaćeno 24.539 stanovnika sa područja obuhvata projekta tj. 98% stanovništva.

Poseban naglasak je stavljen na djecu i mlade jer se smatra da se usvajanje navika uči od najranije dobi te djeca često svoje navike prenose na roditelje te pozitivno utječu na druge članove obitelji.

Ovim projektom podrazumijeva se ravnoteža između uporabe, štednje i obnavljanja svih naših resursa te razumijevanja da će i generacije koje dolaze uvelike ovisiti o našem današnjem djelovanju. Sam pojam održivosti nije nov javlja se kao preduvjet i kao krajnji cilj učinkovite organizacije brojnih ljudskih aktivnosti na zemlji. Da bi razvoj bio održiv jedinice lokalne samouprave moraju generirati skrb o okolišu odnosno o održivom gospodarenju otpadom za dobrobit ne samo postojećih generacija već i onih koji dolaze.

 

Projekt je sufinancirala Europska unija iz Kohezijskog fonda
Operativni program Konkurentnost i kohezija 2014.-2020.
Sadržaj priopćenja isključiva je odgovornost Grada Đurđevca.

OM opcine 040220

Bojanke:

Bojanka - ciklus 1

Bojanka - ciklus 2

Brošure:

Brošura vodič - ciklus 1

Brošura vodič - ciklus 2

Brošura vodič - ciklus 3

Brošura vodič - ciklus 4

Letci:

Letak - ciklus 1

Letak - ciklus 2

Letak - ciklus 3

Letak - ciklus 4

Plakat - ciklus 1

Plakat - ciklus 2

Plakat - ciklus 3

Plakat - ciklus 4

Snimke radijskih emisija:

Održive misli 25.08.19.mp3

Održive misli 24.03.19.mp3

Općini Ferdinandovac odobreno 253.000 kuna za održavanje i razvoj predškolske djelatnosti

Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku objavilo je rezultate Javnog poziva za financijsku potporu iz Državnog proračuna za održavanje i razvoj predškolske djelatnosti u 2020. godini po kojemu je Općini Ferdinandovac odobreno 253.000 kuna za sufinanciranje rada Dječjeg vrtića Košutica Ferdinandovac.

S obzirom da je prošle godine u vrtiću oformljena još jedna odgojna skupina i zaposlene dvije odgajateljice, ovim sredstvima prvenstveno će se pokriti novonastali troškovi , te poboljšati uvjeti boravka djece u Dječjem vrtiću Košutica Ferdinandovac koji trenutno pohađa 46 djece raspoređeno u 3 odgojne skupine.

 

Rukomet – završnica EP

Općina Ferdinandovac i Udruga informatičara Ferdinandovac pozivaju vas u Društveni dom u Ferdinandovcu da zajedno pratimo reprezentaciju Hrvatske u završnici Europskog prvenstva za rukometaše. Polufinalna utakmica između Hrvatske i Norveške na rasporedu je u petak, 24.1. s početkom u 18.00 sati. Ovisno o rezultatu i plasmanu Hrvatske reprezentacije, pratiti ćemo utakmicu finala (nedjelja, 26.1. u 16.30) ili utakmicu za 3. mjesto (subota, 25.1. u 18.30)

Svi ste dobrodošli!

Obavijest učenicima srednjih škola o sufinanciranju prijevoza u 2020. godini

Pravo na sufinanciranje troškova prijevoza ostvaruju svi redovni učenici srednjih škola na području RH koji imaju prebivalište na području Općine Ferdinandovac.

Naknada troškova prijevoza za 2. polugodište  školske godine 2019./2020. iznosi 250,00 kuna.

Naknada troškova prijevoza za 1. polugodište  školske godine 2020./2021. iznosi 250,00 kuna.

 

Za ostvarivanje prava potrebno je predati Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Ferdinandovac :

- potvrdu srednje škole (iz koje je vidljivo da je učenik upisan u školsku godinu 2019./2020. kao redovni učenik te da ima prebivalište na području Općine Ferdinandovac) – samo ako potvrda nije već dostavljena u 2019. godini radi ostvarivanja prava na sufinanciranje prijevoza za 2. polugodište 2018./2019.,

-popunjen obrazac Zahtjeva za ostvarivanje prava na sufinanciranje prijevoza (zahtjev popunjava učenik ili roditelj/skrbnik učenika na propisanom obrascu koji se može preuzeti u Općini ili dolje u tekstu).

 

Odluka o sufinanciranju troškova prijevoza redovitih učenika srednjih škola s područja Općine Ferdinandovac u 2020. godini.

Obrazac Zahtjeva za ostvarivanje prava na sufinanciranje prijevoza – za 2. polugodište školske godine 2019./2020.

Obrazac Zahtjeva za ostvarivanje prava na sufinanciranje prijevoza – za 1. polugodište školske godine 2020./2021.

Izvještaj o provedbi programa/projekta udruga za 2019. godinu

Mole se sve udruge, a koje su temeljem Javnog poziva za financiranje programa i projekata udruga od interesa za opće dobro koje provode udruge na području Općine Ferdinandovac u 2019. godini te pojedinačnih ugovora o dodjeli financijskih sredstava ostvarile pravo na financiranje projekta/programa iz Proračuna Općine Ferdinandovac za 2019. godinu, da najkasnije do 31. siječnja 2020. godine dostave Izvještaj o provedbi programa/projekta.

Izvještaj se dostavlja davatelju financijske potpore - Općini Ferdinandovac, radi kontrole namjenskog korištenja sredstava, a dostava je OBAVEZNA!

Izvještaj o provedbi programa/projekta treba sadržavati: 

  1. a) Opisni izvještaj (dostavlja se u tiskanom obliku poštom, faksom i/ili u elektroničkom obliku elektroničkom poštom odnosno poštom na CD-u, DVD-u ili USB-u), 
  2. b) Financijski izvještaj (dostavlja se u tiskanom obliku poštom, faksom i/ili u elektroničkom obliku elektroničkom poštom odnosno poštom na CD-u, DVD-u ili USB-u) uz detaljno dokumentiranje svih troškova i priloge:
  • ·za bezgotovinska plaćanja: preslike računa (R1 ili R2) koji glase na korisnika te pripadajuće bankovne izvode
  • ·za gotovinska plaćanja: preslike računa (R1 ili R2) koji glase na korisnika, preslike isplatnica iz blagajne i blagajničkog izvješća
  • ·ostalu dokumentaciju: putne naloge s pripadajućim prilozima, dokumente na temelju kojih su obavljana plaćanja (ugovori, sporazumi, obračuni honorara) i sl.
  • ·priloge vezane uz provedbu programa/projekta dokaze o provedbi projektnih aktivnosti (potpisne liste, evaluacijske listiće, fotografije s događanja, primjerke publikacija i dr.).

Opisni i financijski izvještaji dostavljaju se na propisanim obrascima koje možete preuzeti u prilogu.

Obrazac opisnog izvještaja projekta

Obrazac financijskog izvještaja projekta