Čaj i kuhano vino nakon polnoćke

kuhano vino

Udruga mladih Ferdinandovac i Općina Ferdinandovac pozivaju vas na čaj i kuhano vino nakon polnoćke ispred župne crkve u Ferdinandovcu.

Polnoćka ove godine započinje u 23.00 sata.

Ponovljeni Javni natječaj za izbor i imenovanje direktora/ice Turističke zajednice područja Dravski Peski

dravski peski logo web natjecaji

Na temelju čl. 18.  t. 6. i čl. 22. st. 2. Zakona o turističkim zajednicama i promicanju hrvatskog turizma(NN52/19i42/20),članka3.Pravilnikaoposebnimuvjetimakojemorajuispunjavatizaposleni u turističkim zajednicama (NN 13/22), čl. 23. t. 6. Statuta Turističke zajednice područja Dravski Peski („Službeni glasnik Koprivničko – križevačke županije“ 13/20) te Odluke Turističkog vijeća Turističke zajednice područja Dravski Peski od 8prosinca 2023. godine, Turističko vijeće Turističke zajednice Područja Dravski Peskiraspisuje

JAVNI NATJEČAJ

za izbor i imenovanjedirektora/ice

Turističke zajednice područja Dravski Peski

broj izvršitelja: 1 izvršitelj (m/ž), na mandatno razdoblje od četiri godine, uz puno radno vrijeme

Uz opće uvjete propisane Zakonom o radu (NN 93/14, 127/17 i 98/19), kandidati moraju ispunjavati posebne uvjete sukladno članku 3. Pravilnika o posebnim uvjetima koje moraju ispunjavati zaposleni u turističkim zajednicama (NN 13/22, u daljnjem tekstu: Pravilnik) kako slijedi:

  • završen najmanje stručni studij ili preddiplomski sveučilišnistudij,
  • najmanje dvije godine radnog iskustva na poslovima koji odgovaraju stupnju stečenestručne

spreme iz točke 1., ili jedna godina radnog iskustva na rukovodećim poslovima u turizmu,

  • znanje jednog stranog jezika,
  • znanje rada na osobnom računalu.

Uz dokaze o ispunjavanju gore navedenih posebnih uvjeta propisanih Pravilnikom, prilikom prijave na Javni natječaj kandidat prilaže svoj prijedlog četverogodišnjeg programa rada turističke zajednice, izrađen na temelju strateških dokumenata koji se odnose na područje na kojem djeluje turistička zajednica.

Osim posebnih uvjeta propisanih Pravilnikom, sukladno odredbi čl. 21. st. 3. Zakona o turističkim zajednicama i promicanju hrvatskog turizma (NN 52/19, 40/20, u daljnjem tekstu: Zakon), direktor turističke zajednice mora ispunjavati i uvjet da mu pravomoćnom sudskom presudom ili rješenjem o prekršaju nije izrečena sigurnosna mjera ili zaštitna mjera zabrane obavljanja poslova iz područja gospodarstva, dok ta mjera traje.

Nadalje, sukladno odredbi čl. 23. st. 1. Zakona, direktor turističke zajednice mora imati položen stručni ispit. Kandidat koji ispunjava uvjete iz ovog Javnog natječaja, ali nema položen stručni ispit za rad u turističkoj zajednici, sukladno odredbama čl. 23. st. 5. i 6. Zakona, mora u roku od jedne godine od dana stupanja na rad položiti stručni ispit, osim ako ima odgovarajuću stručnu spremu i najmanje pet godina radnog staža na poslovima u turizmu u toj stručnoj spremi.

Prijava na Javni natječaj mora sadržavati: ime i prezime kandidata, OIB, adresu, broj mobitela i adresu elektroničke pošte, naznaku kako je riječ o prijavi na predmetni natječaj, specifikaciju priloga (dokaza) uz prijavu, vlastoručni potpiskandidata.

Uz pisanu prijavu, kandidati su dužni priložiti:

  • životopis, vlastoručnopotpisan,
  • preslika osobneiskaznice
  • dokaz o odgovarajućem stupnju obrazovanja (diploma ili potvrda visokoškolskeustanove o stečenoj stručnoj spremi),
  • dokazeizkojihjevidljivodakandidatimanajmanjedvijegodineradnogiskustvanaposlovima koji odgovaraju stupnju tražene stručne spreme ili jednu godinu radnog iskustva na rukovodećim poslovima u turizmu - elektronički zapis/potvrda o radno pravnom statusu Hrvatskogzavodazamirovinskoosiguranjeiodgovarajućupotvrduposlodavcaodnosnodruga isprava (ugovor o radu, rješenja i slično) iz koje je razvidno obavljanje dosadašnjih poslova - vrsta poslova i potrebna stručna sprema te vremensko razdoblje obavljanja tihposlova,
  • dokaz o poznavanju jednog stranog jezika (preslika odgovarajuće potvrde, uvjerenja, certifikata, svjedodžbe, indeksa ili vlastoručno potpisana izjava o poznavanju stranogjezika),
  • dokaz o poznavanju rada na osobnom računalu (preslika odgovarajuće potvrde, uvjerenja, certifikata, svjedodžbe, indeksa ili vlastoručno potpisana izjava da poznaje rad na osobnom računalu),
  • presliku uvjerenja o položenom stručnom ispitu za rad u turističkoj zajednici (ukolikoima položen ispit),
  • prijedlog četverogodišnjeg programa rada Turističke zajednice područja Dravski Peski, izrađen na temelju strateških dokumenata koji se odnose na područje na kojem djeluje turistička zajednica, vlastoručnopotpisan.
  • Dokaz da mu pravomoćnom sudskom presudom ili rješenjem o prekršaju nije izrečena sigurnosna mjera ili zaštitna mjera zabrane obavljanja poslova iz područja gospodarstva, dok ta mjera traje, ne starije od 15 dana od dana objave ovog Javnog natječaja

Isprave kojima se dokazuje ispunjavanje pojedinog uvjeta, prilažu se u neovjerenoj preslici

Prijave na Javni natječaj s potrebnom dokumentacijom dostavljaju se u zatvorenoj omotnici s naznakom: „Natječaj za direktora/icu – ne otvarati“

na adresu: Turistička zajednica područja Dravski Peski, Kralja Tomislava 2, Kloštar Podravski (Općina Kloštar Podravski) osobno ili preporučenom poštom, a krajnji rok za dostavu prijava je 15 (petnaest) dana od dana objave natječaja na mrežnim stranicama Turističke zajednice područja Dravski Peski, www.dravskipeski.hr, bez obzira na način dostave.

Nepotpune i nepravovremene prijave neće se razmatrati, tj. osobe koje ne podnesu pravodobne i uredne prijave ili ne ispunjavaju formalne uvjete Javnog natječaja, neće se smatrati kandidatima prijavljenim na Javni natječaj.

Urednom prijavom smatra se prijava koja sadržava sve podatke i priloge navedene u Javnom natječaju.

Povjerenstvo za provedbu Javnog natječaja, kojeg imenuje Turističko vijeće, izvršit će pregled i provjeru pristiglih prijava te utvrditi listu kandidata koji ispunjavaju formalne uvjete iz Natječaja.

Povjerenstvo će provesti intervju s kandidatima koji ispunjavaju formalne uvjete natječaja na kojem će kandidati prezentirati program rada Turističke zajednice za sljedeće četverogodišnje razdoblje.

Kandidati će biti pozvani na intervju telefonskim putem ili putem elektroničke pošte.

 Ako kandidat ne pristupi intervjuu, smatrat će se da je povukao prijavu na Javni natječaj.

O rezultatima Javnog natječaja kandidati će biti obavješteni elektroničkom poštom u roku od 8 (osam) dana od dana donošenja odluke Turističkog vijeća Turističke zajednice područja Dravski Peski o imenovanju direktora Turističke zajednice područja Dravski Peski.

Povjerenstvo prikuplja ponude, utvrđuje ispunjavaju li kandidati uvjete Javnog natječaja, provodi intervju s kandidatima koji ispunjavaju uvjete i predlaže kandidata/e za izbor.

Turističko vijeće donosi odluku o izboru kandidata, te imenuje izabranog kandidata za direktora turističke zajednice na mandat od četiri (4) godine, u punom radnom vremenu.

Turističko vijeće Turističke zajednice područja Dravski Peski zadržava pravo ne izvršiti izbor direktora po raspisanom Javnom natječaju te isti poništiti bez posebnog obrazloženja.

Riječi i pojmovi koji imaju rodno značenje korišteni u ovom Javnom natječaju odnose se jednako na

muški i ženski rod bez obzira jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu.

Kandidati prijavom na natječaj pristaju da se njihovi osobni podaci obrađuju u potrebnom obimu i u svrhu provedbe Javnog natječaja, od strane ovlaštenih osoba za provedbu natječaja sukladno Uredbi (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i vijeća o zaštiti pojedinca u vezi s obradom osobnih podataka i o slobodnom kretanju takvih podataka te o stavljanju izvan snage Direktive 95/46 EZ od 27. 04.2016. godine (Službeni list Europske unije, L119/1).

TURISTIČKO VIJEĆE TURISTIČKE ZAJEDNICE PODRUČJA DRAVSKI PESKI

U Kloštru Podravskom,
11. prosinca 2023.

Predsjednik: Vjekoslav Maletić

Isplata božićnice za umirovljenike

bozicnicaOpćina Ferdinandovac obavještava umirovljenike, korisnike socijalne pomoći te druge osobe u stanju socijalno materijale potrebe s područja Općine Ferdinandovac o isplati božićnica u iznosu od 30,00 € po osobi.

Uvjet za ostvarivanje prava na isplatu božićnica umirovljenicima je da mjesečna svota mirovine za posljednji isplaćeni mjesec u 2023. godini sa svim dodacima ne prelazi 300 €.

Uvjet za ostvarivanje prava na isplatu božićnica korisnicima socijalne pomoći je da mjesečna svota socijalne pomoći za posljednji isplaćeni mjesec u 2023. godini sa svim dodacima ne prelazi 300 €.

Uvjet za ostvarivanje prava na isplatu božićnica osobama u stanju socijalno-materijalne potrebe, je da nemaju ni mirovinu ni socijalnu pomoć, a navršili su 65 godina života, a o navedenim činjenicama potpisuju izjavu koja se podiže u Općini.

Isplata božićnica vršit će se u dvorišnoj prostoriji Općine Ferdinandovac od ponedjeljka, 11.12. do srijede, 13..12.2023.od 08,00 do 13,00 sati.

Za ostvarivanje prava na božićnicu potrebno je predočiti osobnu iskaznicu te dokaz o visini mirovine, odnosno socijalne pomoći za posljednji isplaćeni mjesec u 2022. Godini.

Podizanje božićnice za drugu osobu dozvoljeno je samo članovima obitelji uz pisanu punomoć.

Pjesmom i plesom kroz Podravinu

Pjevačko društvo „Ferdinand“ iz Ferdinandovca poziva vas da i ove godine posjetite tradicionalni susret pjevačkih i folklornih društava pod nazivom „Pjesmom i plesom kroz Podravinu“ koji će se održati u subotu, 9. prosinca u društvenom domu u Ferdinandovcu sa početkom u 18.00 sati.

Prije toga, u 17.00 sati, upaliti će se druga adventska svijeća u župnoj crkvi sv. Ferdinanda kralja.

Pjevacko drustvo Ferdinand plakat

ZAKLADA HGK – ŽUPANIJSKE KOMORE KOPRIVNICA ZA STIPENDIRANJE UČENIKA I STUDENATA OBJAVILA NOVI NATJEČAJ ZA DODJELU STIPENDIJA ZA AKADEMSKU GODINU 2023./2024.

students writing notes PYMU2JB2Zaklada HGK-Županijske komore Koprivnica za stipendiranje učenika i studenata raspisala je Natječaj za dodjelu stipendija studentima s područja Koprivničko-križevačke županije nižeg socio-ekonomskog statusa za akademsku godinu 2023./2024. temeljem kojeg će se dodijeliti 5 stipendija u iznosu od  200,00 eura mjesečno/2.400,00 eura godišnje do završetka studija uz uvjet redovnog upisa naredne godine, a u skladu s ugovorom koji će stipendist sklopiti sa Zakladom.

Kandidatima za dodjelu stipendija  koji su ispunili kriterije redovnog upisa studija i  prebivališta na području Koprivničko-križevačke županije u trajanju od 2 godine prije dana podnošenja prijave za stipendiju, vrednuje se socio-ekonomski status i uspjeh u školovanju ili studiju, a način bodovanja prijava i dokumentacija koju je potrebno priložiti možete pronaći u Natječaju  na web adresi: https://www.hgk.hr/zupanijska-komora-koprivnica.

Prijave za dodjelu stipendije dostavljaju se najkasnije do 19. studenoga 2023. godine, a sve dodatne informacije vezane za prijavu na Natječaj mogu se dobiti putem e-maila: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..

Od osnivanja Zaklade 2007. godine osnivači Zaklade i gospodarski lideri ovog kraja - Podravka d.d. Koprivnica, Radnik d.d. Križevci, Hartman d.o.o. Koprivnica i Rasco d.o.o. Kalinovac uz  podršku Hrvatske gospodarske komore kontinuitetom dodjele  stipendija podupiru i motiviraju studente  s područja Koprivničko-križevačke županije. Osnivači Zaklade odlučili su da ove godine glavni kriterij za dodjelu stipendija  bude socijalni status studenta i obitelji kako bi se pomoglo onima kojima je zbog nedostatnih prihoda studiranje na željenom studiju teže dostupno. 

Obavijest o sustavnoj deratizaciji (trovanju štetnih glodavaca) na području Općine Ferdinandovac

stakor ilustracijaDjelatnici tvrtke Sanitacija d.o.o., Koprivnica provest će uništavanje štakora na području Općine Ferdinandovac (naselja Ferdinandovac i Brodić) u periodu od 06.11.2023. do 10.11.2023. godine, od 8 - 15 sati.

Trovanje štakora provest će se izlaganjem zatrovanih meka djelatne tvari BROMADIOLON, za koji je antidot vitamin K-1, na sva mjesta gdje se obično pojavljuju štakori (podrum, dvorište i eventualno tavan) .

Ako štakori pojedu sve izložene otrovne meke, molimo Vas da odmah nazovete Sanitaciju d.o.o. Koprivnica, na telefon 048/622-670, radnim danom od 8-15 sati.

Da bi se osigurao uspjeh u borbi protiv štakora, a uz to izbjegle eventualne nezgode, stanovnici se obvezno trebaju pridržavati slijedećih naputaka :

  1. Surađivati s ekipama koje provode suzbijanje štakora, tako da im daju sve tražene informacije i omoguće pristup u sve prostore gdje je potrebno izložiti otrovne meke,
  2. Odstraniti iz podruma i dvorišta smeće a osobito otpatke hrane,
  3. Za čitavo vrijeme trajanje deratizacije onemogućiti malodobnoj djeci pristup na mjesta na kojima je postavljen otrov za štakore,
  4. Skloniti sve životinje i kućne ljubimce na sigurna mjesta gdje ne mogu doći do otrovnih meka,
  5. Zabranjuje se dirati ili premještati zatrovane mamce !
  6. U slučaju gutanja otrova, odmah se javiti najbližoj zdravstvenoj ustanovi !

Pozivaju se mještani da se u cijelosti pridržavaju gornjih naputaka.

Plakat sustavna deratizacija